> <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Негативні та позитивні наслідки конфліктів

  З учнями Маршинецького НВК проведено ряд бесід, присвячених вирішенню конфліктів, запобіганню торгівлі людьми та протистоянню насильству над дітьми з боку дорослих. Цікавий захід, який відбувся в 10 класі – виховна година «Негативні та позитивні наслідки конфліктів»   теми насильства пройшла через ZOOM. Десятикласники активно висловлювали свої думки. Психолог Лупу О.О. повідомила що насильством є не тільки бійки, а й звичайні штовхани, прізвиська, глузування, все, що порушує права іншого, принижує його гідність.

Детальніше...

Обійми безкоштовно

    16 листопада, як уже зазначалося раніше, у світі відзначався Міжнародний день толерантності. Саме поняття «толерантність» з’явилося не так уже й давно. Щодо значення самого слова, то толерантність – це протилежність ворожості, антипатії, ненависті; це терпимість до людей, які чимось відрізняються від нас.

  Бути людяними, вміти слухати, сприймати та розуміти, пробачати та цінувати, підтримувати та поважати один одного, - саме цьому ми намагаємося навчати наших учнів.

  Щороку наш навчальний заклад приєднується до світової спільноти та проводить заходи. Так і цього року для нашіх учнів проведено анкетування «Чи толерантні Ви?». Та найбільше позитивних емоцій та захоплюючих вражень отримали діти під час проведення хвилинка позитиву «Обійми безкоштовно», "фото напам'ять ".

 

 Міжнародний день толерантності

 

 

 

 

Сімейне спілкування – запорука доброго настрою

    З учнями Маршинецького НВК проведено ряд бесід, присвячених вирішенню конфліктів, запобіганню торгівлі людьми та протистоянню насильству над дітьми з боку дорослих. Цікавий захід, який відбувся в 10 класі – виховна година «Негативні та позитивні наслідки конфліктів» Дискусія щодо теми насильства пройшла через ZOOM. Десятикласники активно висловлювали свої думки. Психолог Лупу О.О. повідомила що насильством є не тільки бійки, а й звичайні штовхани, прізвиська, глузування, все, що порушує права іншого, принижує його гідність.
    Прикро, що дедалі частіше є прояви насилля у сім’ях. А саме сімейне спілкування – запорука доброго настрою і душевного спокою. І з другого боку – ніде люди не ранять так боляче, як вдома. На завершення зустрічі десятикласники побудували “піраміду” позитивних вражень.

 

 

 

Психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами

    Засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
22.09.2020р відбулося засідання Команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Метою засідання була спільна розробка індивідуальної програми розвитку дитини та індивідуального навчального плану психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

 

 

Поради учням під час карантину

Рекомендації учням підліткового віку для ефективної міжособистісної взаємодії та дистанційного навчання під час карантину

•Режим дня під час карантину має приблизно співпадати з режимом у повсякденному житті без карантину.
•Розпишіть свій час протягом дня, об’єднавши різні сфери: відпочинок, навчання, пізнання нового, фізичні заняття, час для особистої гігієни, спілкування з друзями по відео зв’язку, читання літературних джерел тощо.
•Виокремлюйте для себе на певний час у добі особистісні кордони, знаходячись постійно поруч з рідними вдома.
•Спілкуйтесь збатьками на теми, які цікаві й важливі для вас.
•Зрозумійте важливість поступового виконання навчальних завдань, без відкладання «напотім», адже потім накопичується психофізіологічне напруження, що може призводити до нервових зривів.
•Постійне знаходження в замкненому просторі з близькими людьми передбачає спільну взаємодію. Тому важливо чути й вміти допомагати один одному спокійно.
•Важливо зрозуміти власну відповідальність під час карантину і спокійно займати свій час в умовах замкненого простору без супротиву й виходу на вулицю. Це не канікули, коли можна вільно гуляти, а час відповідальності кожного в самоізоляції.
•Якщо відчувається внутрішня напруга або роздратування важливо фізично пострибати, побігати, присідати, а також можна малювати або писати про свої почуття й стан на аркуші паперу, потім порвати його та викинути у смітник.
•Говоріть збатьками про свої почуття, відчуття, думки. Висловлювання «Я-посиланням», замість «Ти» унеможливлює звинувачення один одним і допомагає бути почутим в своїй родині.
•Намагайтеся бути ближче до своїх рідних. Під час карантину кожен громадянин може стати більш об’єднаним зі своїми родинами. Спробуйте почути батьків з їх проханнями, потребами, бажаннями.
•Продумайте, які спільні ігри, спільні дії можна зробити всією сім’єю (настільні ігри, волейбол паперовим м’ячем, кидання подушками, спільне малювання без слів на одному аркуші і т.д.).
•Контролюйте час, проведений перед монітором комп’ютеру, планшету телефону. Пам’ятайте, відповідальність за ваше здоров’я на вас. Ставте будильник через годину нагадати про час відпочинку.
•Пам’ятайте, що все минає і час карантину мине. Цей час можна використати с позитивом для себе і своєї родини. Для багатьох це новий досвід, але корисний для кожної особистості.
•Будьте здорові: у здоровому тілі здоровий дух!
 
 
 

 

Річний план