- Деталі
-
Категорія: Протидія булінгу
-
Опубліковано: П'ятниця, 27 вересня 2019, 16:28
Булінг є актуальною соціально-педагогічною та психологічною проблемою сучасності.
В рамках профілактичної роботи в школах щодо попередження булінгу, 27 вересня до нашого закладу завітали представники соціальної служби Новоселиці, служби у справах дітей Новоселицької районної державної адміністрації та адвокат Гузун Світлана Леонідівна.
Фахівці розповіли дітям як захистити свої права, як протистояти кривдникам, куди звертатися у таких випадках. Також наші учні отримали інформацію про надання соціальних та психолого-педагогічних послуг жертвам цькування, свідків булінгу чи самих агресорів.
Детальніше...
- Деталі
-
Категорія: Stop_sexтинг
-
Опубліковано: Середа, 21 вересня 2022, 13:02
З учнями 9-х класів було проведено урок «Інтимне селфі в інтернеті», а також квест на тему : "Тест Білборда та кохання в Інтернеті". Дискусія щодо теми пройшла через Meet.
Секстингом називають листування інтимного характеру, що може також включати оголені та/або еротизовані фото й відео. Певна річ, як і будь-яка пов’язана із сексом тема, секстинг у багатьох викликає суперечливі почуття (особливо, коли йдеться про неповнолітніх).
Зокрема, секстинг часто може замінити «традиційний» офлайновий секс, якщо люди до цього не готові або з якихось інших причин не можуть чи не хочуть зустрітися для сексу. Так ми можемо, наприклад, зрозуміти, що нам (не)підходить людина, без гаяння часу й сил. Можемо отримати сексуальне задоволення з іншою людиною/людьми без ризиків небажаної вагітності чи інфекцій. Можемо обіграти наші сексуальні фантазії, які поки не готові втілити в реальному житті.
Часто секстинг – складова особистих стосунків, він допомагає розбавити інтимне життя, додати до нього нових емоцій.
Часом діти та підлітки переживають певний травматичний досвід і в цей момент найбільше потребують допомоги. Це стосується і небезпечної взаємодії як в онлайні, так і в офлайні.
Існують поведінкові прояви, які зазвичай непритаманні дитині та можуть сигналізувати про виникнення ризикованих ситуацій.
Фізичні зміни:
🔸невиспаний вигляд, на уроках чи перервах може засинати;
🔸скарги на головний біль чи біль у шлунку;
🔸швидка втрата ваги чи її набирання;
🔸помітні самоушкодження (порізи, глибокі подряпини, синці) на тілі.
Психічні зміни:
🔸розсіяна увага дитини;
🔸тимчасова “втрата” пам’яті, коли дитина забуває свої дії чи слова;
🔸втрата відчуття часу.
Психологічні зміни:
🔸помітний страх дитини;
🔸нервовість чи злість під час використання гаджету;
🔸агресивна поведінка без явної причини.
Соціальні зміни:
🔸дитина віддаляється від однокласників та тих, з ким проводила більшість вільного часу;
🔸дитина виглядає депресивною - не комунікує з оточуючими;
🔸проявляє пасивність та не бере участі у спільних обговореннях;
🔸може прогулювати школу посилаючись на погане самопочуття;
🔸спостерігається замкнутість та однотипові відповіді на питання від дорослих;
🔸дитина може зникати з дому без попереджень;
🔸у комунікації з’являються нові сленгові слова, які раніше дитина не використовувала.
Якщо Ви помітили деякі ознаки у дитини, то спершу поговоріть з нею і зазначте, що Ви завжди підтримаєте дитину і допоможете їй справитись з будь-якою ситуацією.
Якщо дитина не готова зараз обговорювати ситуацію, яка склалась, порадьте звернутись на гарячу лінію 1545 (далі обрати "3"). Лінія працює цілодобово, анонімно та безкоштовно 🙌🏻 Спеціалісти лінії працюють для підвищення рівня обізнаності дітей, батьків і спеціалістів про попередження та реагування на ризики в Інтернеті.