> <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Ваша дитина погано вчиться?

Що робити:

Зверніть увагу на те, що дитині вдається краще.

Приділіть дитині більше часу.

Знайдіть свій щоденник та полистайте його.

Просто поговоріть з дитиною, настройте на те, що треба тільки трішки більше постаратися.

Вранці, відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіху.

 

Що не робити:

Не дорікайте успіхами інших дітей.

Не насміхайтесь над невдачами дитини.

Не потрібна надмірна жалість до дитини.

Не читайте нотацій.

Дитина і так все розуміє.

 

Ваша дитина говорить неправду?

Що робити:

Навчіть дитину, зробивши помилку, виправляти її.

Покажіть на своєму прикладі, що правда завжди краще.

Дайте можливість дитині вчитися на своїх помилках.

Коли ви бажаєте щось для себе уяснити, перевірити, зробіть так, щоб малюк цього не знав.

Покажіть дитині, що ви її любите не за досягнення, а за те, що вона є.

 

Що не робити:

Не піддавайте на велике випробування її чесність.

Не захищайте дитину від наслідків її помилок.

Не залякуйте дитину.

 

Почуйте серцем голос Вашої дитини

· Окрім їжі, дайте мені тепло сердечність, безпечний спокій і вашу любов.

· Дозвольте втішатися моїми замислами у цьому дивному світі постійних змін.

· Дозвольте у міру своїх сил сідати, соватись, вставати, ходити, бігати, лазити, скакати.

· Не кажіть, що я співаю, бавлюся чи експериментую «Забагато, задовго, зачасто”.

· Дозвольте мені ставити питання і отримувати чесні відповіді, а також експериментувати, шукати і досліджувати.

· Не ідентифікуйте ваші почуття і думки з природними потребами мого організму.

· Не карайте мене, коли я й так переживаю за невдачі, сама ж бо невдача є вже карою для мене.

· Говоріть до мене серцем, очима, посмішкою, вашими руками: ваші слова не завжди мені зрозумілі.

· Нехай довкола мене живуть гарні і лагідні люди.

· Нехай тут царює мир – передумова мого розвитку.

· У вашій хаті відпустіть мені у власність один куточок і частину вашої уваги та вашого часу.

· Навчіть мене розуміти й відчувати красу і тішитися – радіти з усього, хоч би навіть і з найбільшою дурнички.

· Підтримуйте та заохочуйте мене до праці, навіть і тоді, коли я роблю ще сотні помилок.

· Будьте терплячі до мого безладдя, я ж бо є тільки дитиною і учнем.

· Надайте і мені частину відповідальності, вимірену до моїх сили і моїх можливостей.

· Навчіть мене брати участь у забаві, зайнятті і праці.

· Зважайте на мої забави і з них робіть висновки, як даватиму собі раду із життя і його труднощами.

· Коли загадаєте мені зробити це або те, скажіть також «як” і «чому”.

· Учиніть усе, щоб я відчувала свою значимість і потрібність для вас, своє місце у планах вашої родини та школи.

· Будьте до мене доброзичливі та лояльні, щоб я навчалася відплачувати іншим людям тим самим.

· Покажіть, як дотримувати обіцянки, слова.

· Не думайте про мене лише як про немовля, коли я хочу рости і бути великою.

· Нехай ніколи не боюся втратити Вашу любов.Не накидайте мені Ваших переляків і острахів.

· Допоможіть мені потроху перемагати біль і марні забаганки, і тішитися майбутніми радощами.

· Навчіть мене рівноваги, коли ви на мене гніваєтеся, але не боятися гніву, коли він справедливий і виправданий.

 

 

ЯК ЗАПОБІГТИ ДИТЯЧИМ СУЇЦИДАМ. ПОРАДИ БАТЬКАМ ВІД ДЕПАРТАМЕНТУ КІБЕРПОЛІЦІЇ (+СПИСОК АКАУНТІВ)

    Алгоритм дій зловмисників, які доводять дитину до самогубства, ознаки участі дитини у подібних групах у соціальних мережах, список облікових записів, які реєструвалися з території України, а також контакти підрозділів кіберполіції, куди слід звертатися у разі виявлення небезпеки, – інформація, необхідна батькам, аби вберегти дитину від суїциду.

Департамент кіберполіції Національної поліції України повідомляє про виявлення у соціальних мережах небезпечних груп, в яких доводять дітей до самогубства.

Фанати таких спільнот називають себе «китами», тому що ці тварини асоціюються у них зі свободою. Використання поняття «кити» («летючі кити»), можливо, пояснюється тим, що цей вид ссавців – один із небагатьох, представники якого добровільно можуть звести рахунки з життям.

Подібні суїцидальні спільноти називаються «Море китів» і «Тихий дім». Відтак у всіх членів таких груп на особистих сторінках розміщені відео або малюнки з літаючими китами.

Нелюди, що організували цю систему, відпрацювали чіткий алгоритм дій. Для того, аби вступити до спільноти, потрібно подати заявку для вступу й написати певний текст у себе на сторінці. Якщо адміністрація групи затвердить кандидатуру, то буде проведено невеличке психологічне вивчення особи та її готовності до самогубства через спілкування в приватному чаті.

Наступне повідомлення буде із завданням (опис завдання, та час, який надається на його виконання). Виконання кожного завдання, потрібно фіксувати на фото або відео. На кожне завдання надається обмежений час. Якщо учасник не встигає його виконати, його виключають зі спільноти.

Усього дається 50 завдань («квестів»), у фейкових спільнотах – від 13 до 50 «квестів», це залежить від адміністратора. Адміністратор групи схиляє дитину до виконання завдань («квестів»), причому практично всі завдання передбачають нанесення дитині власноруч каліцтв або заподіяння болю. Всі ці «квести» в обов’язковому порядку знімаються на відео.

Коли адміністратор групи впевниться, що дитина готова до самогубства, створюється аудіо з музикою, в якому дитина виступає в головній ролі. У ролику оговорюються усі її проблеми, які вона озвучила «провіднику». Єдиний вихід із усіх проблем, який озвучується в цьому «творі», – вчинити самогубство. Перед цим дитина слухає аудіозапис і робить останній крок.

Фінальне завдання – покінчити життя самогубством та зафіксувати момент смерті на камеру в онлайн-режимі. Відеозаписи в подальшому продаються в мережі Інтернет або в Darknet.

Щоб не допустити потрапляння дітей до таких груп, рекомендуємо батькам:

– Приділяти більше уваги психологічному стану дитини.

– Перевіряти шкіряні покриви дитини на наявність пошкоджень. У разі їх виявлення, з’ясовувати обставини, за яких вони з’явилися. Особливу увагу звертати на пошкодження різного роду у формі кита.

– Перевіряти облікові записи (акаунти) дитини в соціальних мережах та групи, до яких входить акаунт. Перевіряти вміст спілкування у приватних чатах.

– Звертати увагу на коло спілкування дитини.

– Намагатися зайняти вільний час дитини спортивними або культурними секціями.

– Обов’язково контролювати те, які фото- та відеофайли знаходяться в гаджетах дитини.

– Встановлювати функцію «батьківський контроль» на всіх гаджетах дитини.

Департамент кіберполіції виявив одну з таких груп https://vk.com/blueskitea. До неї входили 209 користувачів з України. Слід зауважити, що такі групи щодня блокуються адміністрацією соціальних мереж за зверненнями правоохоронних органів або користувачів.

Тому, при виявленні таких спільнот, просимо негайно повідомляти до кіберполіції за номером гарячої лінії: (044) 374-37-21 з 8:45 до 19:30 (в робочі дні), чи за електронною адресою: https://www.cybercrime.gov.ua (цілодобово), або звертатися до адміністрації соцмережі, у якій виявлена група.

Аналізуючи діяльність зазначених груп, кіберполіція встановила постійних учасників таких спільнот, які реєструються з території України.

У зв’язку з цим кіберполіція звертається до батьків та усіх не байдужих із проханням бути пильними, за можливості – перевірити облікові записи ваших дітей, чи не зареєстровані вони під зазначеними у списку іменами.

При виявлені додаткових облікових записів Департамент кіберполіції інформуватиме шляхом оновлення цього списку.

Департамент кіберполіції Національної поліції України

 

 

Як зорієнтувати дитину у виборі майбутньої професії

- Вибір професії вашої дитини - не хвилинна справа, він може виявитися найважчим вибором у вашому з нею житті.
- Подумайте разом, чим би хотілося займатися саме вашій дитині. Обов'язково подумайте над тим, як здійснити її мрію.
- Поговоріть з дитиною аби вона не намагалася вступити туди, куди вступають її друзі. Наголосіть на тому, що вона знайде собі нових друзів, тим більше що вони займатимуться тим, що їм цікаве.
- Спонукайте дитину довідуватися якомога більше про ту професію, яку хоче обрати. Якщо це можливо, побувайте в тому місці, де, як вона припускає, їй доведеться працювати згодом; поговоріть з людьми, які вже займаються цією справою.
- Нехай ваша дитина усвідомить, що рішення не може бути категоричним і що у будь-який час в її житті можуть статися зміни.
- Порадьте їй протестуватися у шкільного психолога. Тести можуть допомогти обрати правильний професійний напрямок.
- Не піддайтеся почуттю страху - цей нормальний стан, з яким мають справу усі люди перед вибором.
- Іноді корисно розпочинати свою кар'єру з практики, а не з теорії. Наприклад, багато видатних лікарів починали працювати медсестрами або медбратами.
- Звертайте особливу увагу дитини на ті предмети, які потрібні для вступу у обраний учбовий заклад.
- Не відкладайте на завтра те, про що можна дізнатися сьогодні. Намагайтеся дізнатися про все: як вступають, як вчаться, як влаштовуються працювати після закінчення навчання. Діліться здобутою інформацією один з одним. Це допоможе скласти уявлення про те, що робити далі і покращить ваше спілкування з дитиною.
- Спонукайте дитину брати участь в позакласних заходах - це допоможе їй навчитися спілкуванню і правильній поведінці в колективі.

Практичний психолог
МаршинецькогоНВК
Лупу О.О.

Штучний інтелект в освіті

    На цьому тижні учні 9-10 класів ознайомилися з різними сучасними сервісами, які використовують штучний інтелект та розглядали майбутні професії, які можуть виникнути завдяки прогресу в цій галузі. Вони дізналися про віртуальних помічників на основі штучного інтелекту таких, як Siri та Alexa, і про те, як вони можуть полегшити наше повсякденне життя. Крім того, вони досліджували світ медичних інструментів на основі ШІ та висловилися про революцію в галузі охорони здоров’я. Штучний інтелект стрімко змінює спосіб нашого життя та роботи. Він став важливим інструментом у багатьох галузях, від фінансів до охорони здоров’я!

Детальніше...

Що таке наркотична залежність

Ознайомлення учнів 9-10 класу з темою "Що таке наркотична залежність? Наслідки вживання наркотиків і як впливає на здоров’я". Мета ознайомити учнів із негативним впливом наркотиків на здоровʼя людини.

Детальніше...

Кухар, кондитер, офіціант.

Сьогодні профорієнтаційні працівники Чернівецької вищої школи бізнесу прийшли познайомити наших учнів 9-11 класів з професіями кухаря, кондитера, офіціанта, адміністратора.  Співробітники Чернівецької вищої школи бізнесу відповіли на всі запитання та надали важливі поради щодо вибору спеціальності.

Детальніше...

 

Річний план