Зворотній бік Інтернету

      “Безпека дітей в інтернеті”, “Мережа як стиль життя”. Сьогодні, 24.03.21 був проведений урок-практикум “Зворотній бік Інтернету” з учнями 6-го класу. Мета цього тренінгу розширити й поглиблити знання про безпечний Інтернет, розвивати уважність, спостережливість, мовленнєві навички, пам’ять, виховувати повагу одне до одного та етичне спілкування між товаришами, дорослими, молодшими друзями. Разом з учнями було розроблено поради по використанню безпечного Інтернету та його ресурсів. 

 

Сьогодні старшокласник – завтра студент

    Учні 10-х та 11-х класів Маршинецького НВК разом із класними керівниками Кошман І.А. та Лупу О.О приєдналися до конференції в GOOGlE Meet «Інформація, сучасні тенденції розвитку цифрових технології», яку підготував спеціаліст координатор з профорієнтаційної роботи ЧНУ Ю.Федьковича, І. В. Фесів. Під час проведення заходу старшокласники переглянули відео та дізналися, як побудувати успішну кар'єру, спілкувалися щодо вибору майбутньої професії.

Детальніше...

Засідання Команди психолого-педагогічного супроводу

Засідання Команди психолого-педагогічного супроводу.
  Сьогодні 16 грудня відбулося засідання Команди психолого-педагогічного супроводу в онлайн-режимі (платформа ZOOM).
Підведено підсумки за І семестр 2020/2021 нр, обговорення результатів засвоєння навчальної програми та корекційно-розвивальної роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Моніторинг стану розвитку учнів та його навчальних досягнень.

Детальніше...

Правила безпечної поведінки

     Проведено заняття з елементами тренінгу "Запобігання насильства серед учнів. Правила безпечної поведінки" у 2-Бкласі. Щоб зробити світ кращим, а людей добрішими, треба починати з себе. Учням було запропоновано ситуації, які треба було вирішити без вживання насильства, також ми вивчали слова ввічливості, переглянули мультфільми: " Світ без насильства" ,"Нові горизонти", Плутанина" та аналізували ситуації, які впливають на наш настрій.

Детальніше...

 

Річний план

Presets
Main Style
Patterns
Accent Color
Apply