- Деталі
-
Категорія: Психолого-педагогічний супровід
-
Опубліковано: Понеділок, 26 жовтня 2020, 10:04
З учнями Маршинецького НВК проведено ряд бесід, присвячених вирішенню конфліктів, запобіганню торгівлі людьми та протистоянню насильству над дітьми з боку дорослих. Цікавий захід, який відбувся в 10 класі – виховна година «Негативні та позитивні наслідки конфліктів» Дискусія щодо теми насильства пройшла через ZOOM. Десятикласники активно висловлювали свої думки. Психолог Лупу О.О. повідомила що насильством є не тільки бійки, а й звичайні штовхани, прізвиська, глузування, все, що порушує права іншого, принижує його гідність.
Прикро, що дедалі частіше є прояви насилля у сім’ях. А саме сімейне спілкування – запорука доброго настрою і душевного спокою. І з другого боку – ніде люди не ранять так боляче, як вдома. На завершення зустрічі десятикласники побудували “піраміду” позитивних вражень.
- Деталі
-
Категорія: Психолого-педагогічний супровід
-
Опубліковано: Вівторок, 19 травня 2020, 10:39
Рекомендації учням підліткового віку для ефективної міжособистісної взаємодії та дистанційного навчання під час карантину
•Режим дня під час карантину має приблизно співпадати з режимом у повсякденному житті без карантину.
•Розпишіть свій час протягом дня, об’єднавши різні сфери: відпочинок, навчання, пізнання нового, фізичні заняття, час для особистої гігієни, спілкування з друзями по відео зв’язку, читання літературних джерел тощо.
•Виокремлюйте для себе на певний час у добі особистісні кордони, знаходячись постійно поруч з рідними вдома.
•Спілкуйтесь збатьками на теми, які цікаві й важливі для вас.
•Зрозумійте важливість поступового виконання навчальних завдань, без відкладання «напотім», адже потім накопичується психофізіологічне напруження, що може призводити до нервових зривів.
•Постійне знаходження в замкненому просторі з близькими людьми передбачає спільну взаємодію. Тому важливо чути й вміти допомагати один одному спокійно.
•Важливо зрозуміти власну відповідальність під час карантину і спокійно займати свій час в умовах замкненого простору без супротиву й виходу на вулицю. Це не канікули, коли можна вільно гуляти, а час відповідальності кожного в самоізоляції.
•Якщо відчувається внутрішня напруга або роздратування важливо фізично пострибати, побігати, присідати, а також можна малювати або писати про свої почуття й стан на аркуші паперу, потім порвати його та викинути у смітник.
•Говоріть збатьками про свої почуття, відчуття, думки. Висловлювання «Я-посиланням», замість «Ти» унеможливлює звинувачення один одним і допомагає бути почутим в своїй родині.
•Намагайтеся бути ближче до своїх рідних. Під час карантину кожен громадянин може стати більш об’єднаним зі своїми родинами. Спробуйте почути батьків з їх проханнями, потребами, бажаннями.
•Продумайте, які спільні ігри, спільні дії можна зробити всією сім’єю (настільні ігри, волейбол паперовим м’ячем, кидання подушками, спільне малювання без слів на одному аркуші і т.д.).
•Контролюйте час, проведений перед монітором комп’ютеру, планшету телефону. Пам’ятайте, відповідальність за ваше здоров’я на вас. Ставте будильник через годину нагадати про час відпочинку.
•Пам’ятайте, що все минає і час карантину мине. Цей час можна використати с позитивом для себе і своєї родини. Для багатьох це новий досвід, але корисний для кожної особистості.
•Будьте здорові: у здоровому тілі здоровий дух!