- Деталі
-
Категорія: Головна
-
Опубліковано: Понеділок, 02 листопада 2020, 15:11
В цьому році виповнюється 102 роки з дня визначної історичної події в житті буковинців - Буковинського народного віча в Чернівцях 3 листопада 1918р. Його учасники прийняли доленосне рішення про входження Північної Буковини до складу Західноукраїнської держави й заявили про своє прагнення об'єднатися з Великою Україною.
Це була найвизначніша подія ХХ століття в житті української громади нашого краю.
Серед організаторів Буковинського віча був учений-філолог, історик, громадський діяч , викладач Чернівецького університету - Степан Смаль – Стоцький. Він народився 9 січня 1859 року в Галичині , у селянській сім’ї. Навчався в школах Радехова та Львова, Львівській академічній та Другій львівській гімназіях.
В 1878 році Степан стає студентом філософського факультету Чернівецького університету, де успішно навчається, а також бере жваву участь у студентському житті, очолює товариство «Союз» в якому організовує хор,«що піснею розбуджувало приспале національне життя на Буковині».
У 1885 повертається до Чернівців і стає завідувачем кафедри української мови і літератури в університеті. Степан Смаль-Стоцький, крім наукової та викладацької роботи, займав стійку громадянську позицію: був депутатом Буковинського сейму (1892-1912), заступником крайового маршалка Буковини (1904-1912), депутатом австрійського парламенту (1911-1918).
Детальніше...
- Деталі
-
Категорія: Головна
-
Опубліковано: Четвер, 23 листопада 2017, 09:54
1. Формування життєвої компетентності дитини
Мета: Забезпечити особистісне зростання кожної дитини з урахуванням її нахилів, здібностей, індивідуальних, психологічних, та фізичних особливостей.
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Термін
|
Джерела фінанси.
|
Примітка
|
1.Створити розвивальні куточки (сенсорики, логики,мовлення)
2.Розробити завдання, конспекти інтегрованих занять для дітей спрямованих на оточення понять про духовні цінності.
3.Створити картотеку українських народних ігор для дітей дошкільного віку.
4.Оформити центр піскової терапії.
5.Розробити конспекти занять,з піском для дітей молодшого та старшого дошкільного віку.
6.Впроваджувати в практику роботи нетрадиційні методи, методики,освітні програми щодо формування здорового способу життя.
7.Оформити куточок ігор з водою
8.Здійснювати медико-педагогічний контроль за фізичним розвитком дітей.
9.Забезпечити впровадження системи за гартувальних заходів відповідно до перспективного планування.
10.Запровадити комплекси заходів щодо попередження травматизму.
|
Рада закладу
Вихователі
Вихователі
Вихователі
Вихователі
Керівник творчої групи
Вихователі
Вихователі
Вихователі
Медична сестра
Медсестра
Вихователі, адміністрація
|
2017-2021
2017-2018
2017-2019
2012018
2017-2018
2017-2021
2017-2018
Постійно
Постійно
Постійно
|
Благод.внески
Благод.внески
|
|
11.Привести у відповідність до санітарно-гігіенічних вимог і норм групові приміщення,спортивний зал,майданчик,харчоблок.
12.Створення предметно-розважального середовища в основних зонах : навики практичного життя, сенсорика, математика, розвиток мовлення, художня діяльність, розвивальні ігри.
13.Інтенсіфікація логіко математичного розвитку за допомогою використання спеціального математичного матеріалу М.Монтесорі.
14.Впровадження в практику роботи вправ у соціальній поведінці : «Це я можу сам»
15.Проведення діагностики готовності дітей до шкільного навчання.
16. Щомісяця проводити для дітей театралізовані вистави за різною тематикою.
|
Вихователі, адміністрація
Вихователі, батьки
Вихователі
Вихователі
Практичний психолог
Вихователі, музичний керівник
|
Постійно
2017-2021
2017-2021
2017-2018
2017-2021
2017-2021
|
Благодійні внески
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Здоров’ я дитини
Мета: залучення дітей до здорового способу життя в умовах дошкільного навчального підрозділу та сім ї.
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Термін
|
Джерела фінансування
|
Примітка
|
1. Впроваджувати в практику роботи дошкільного підрозділу здоров язбережувальні технології
2.Здійснювати медико –педагогічний контроль за фізичним розвитком.
3. Організувати діяльність «Школа здорової дитини».
4.Запровадити комплекс заходів щодо попередження травмування та нещасних випадків під час навчально - виховного процесу.
5. Привести у відповідність до санітарно гігієнічних вимог і норм групові приміщення спортивний майданчик, спортивний зал.
|
Вихователі
Медична сестра, педагоги.
Керівник творчої групи.
Керівник дошкільного підрозділу.
Вихователі
|
2017-2021
Постійно
Один раз в квартал
Постійно
2017-2021
|
|
|
3. Психологічний супровід навчально –виховного процесу.
Мета: повноцінний особистісний розвиток дітей на кожному віковому етапі і одночасно захист психічного здоров я шляхом здійснення психологічної експертизи і діагностики, соціально – психологічної корекції, профілактики, психологічної просвіти.
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Термін
|
Джерело фінансування
|
Примітка
|
1. Впровадження системного проведення соціально –педагогічних досліджень щодо актуальних питань розвитку вихованців на різних вікових етапах та виявлення найбільш болючих проблем навчання і виховання.
2. Проведення діагностики готовності дітей до шкільного навчання.
3.Використання нетрадиційних форм роботи (казкотерапія, піщанотирапія) під час адаптаційного періоду в садочку.
4. Подання матеріалів з досвіду роботи в періодичні видання.
|
Практичний психолог
Практичний психолог
Практичний психолог
Практичний психолог
|
2017-2021
2017-2021
Постійно
2017-2021
|
|
|
Управління персоналом
Мета: Формування соціального замовлення на підвищення кваліфікації педагогів виходячи з їх професійного розвитку
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Термін
|
Джерело фінансування
|
Примітка
|
1.Впроваджувати інтерактивні методи і форми роботи,сучасні технології навчання педагогів.
2.Провести с педагогами тематичний цикл семінарів щодо впровадження в освітньо-виховний процес альтернативності системи М.Монтесорі.
3.Провести з педагогами серію семінарів на тему: «Розвиток у дитини духовності».
4. Започаткувати проведення конкурсів між педагогічними працівниками.
|
Керівник закладу
Вихователь
Керівник творчої групи
Керівник закладу
Керівник закладу
|
постійно
2016-2021
2018
щороку
|
|
|
Формування педагогічної компетентності батьків.
Мета: Сприяти підвищенню авторитету і ролі сім ї у вихованні і соціалізації дітей дошкільного віку; формувати сучасну педагогічну культуру батьків на основі національних традицій,досягнень світової педагогіки.
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Термін
|
Джерело фінансування
|
Примітка
|
1.Діяльність школи молодих батьків «Сучасна школа для сучасних батьків».
2.Діяльність консультативного пункту для батьків: «Педагогічна вітальня»
3.Виконнання двухстороньої угоди про співпрацю між батьківською громадськістю.
4.Створення у дошкільному закладі Піклувальної ради.
5.Проведення конкурсу на кращий досвід сімейного виховання: «Родина року»
6.Залучення батьків в освітньо-виховному процесі розвагах святах.
|
Керівник закладу
Вихователі
Керівник закладу
Керівник закладу
Керівник закладу
Вихователі
|
2016-2021
2017-2018
2016-2017
2017
2017
постійно
|
|
|
Матеріално-технічне забезпечення дошкільного закладу.
Мета: Сприяти підвищенню авторитету і ролі сім ї у вихованні і соціалізації дітей дошкільного віку ; формувати сучасну педагогічну культуру батьків на основі національних традицій, досягнень світової педагогіки.
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Термін
|
Джерело фінансування
|
Примітка
|
1.Доповнити обладнання на ігрових майданчиках для кожної вікової групи.
2.Створити майданчик щодо вивчення правил дорожнього руху.
3.Капітальний ремонт огорожі
4.Реконструкція приміщень:Харчоблоку та котельні.
5.Встановити двері другого входу.
6.Поточний ремонт музичного та спортивного залу.
7.Удосконалити матеріальну базу дитячих меблів та ігрових куточків.
8.Проводити поточні ремонти груп,майданчиків
Додається додаток:»Перспективний план розвитку» на 2016-2121р. щодо зміцнення матеріальної бази д/п
|
Завгосп вихователі
Керівник закладу
Завгосп
Завгосп
Робітник КОБ
Керівник закладу
Завгосп
Робітник КОБ
Керівник закладу
Завгосп
Керівник закладу
Завгосп
Працівники закладу
|
2017
2016-2017
2016-2017
2016-2017
2016-2021
2016-2021
2016-2021
2016-2021
|
Благодійні кошти
|
|
- Деталі
-
Категорія: Головна
-
Опубліковано: П'ятниця, 22 вересня 2017, 09:03
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
|
НАКАЗ
|
31.07.2017 № 1103
|
|
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2017 р. за № 1014/30882
|
Деякі питання проведення в 2018 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти
Відповідно до частини третьої статті 45 Закону України «Про вищу освіту», статті 34 Закону України «Про загальну середню освіту», Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1095 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08 липня 2015 року № 533), Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 10 січня 2017 року № 25, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 січня 2017 року за № 118/29986, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік навчальних предметів, із яких у 2018 році проводиться зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти (далі - Перелік), що додається.
2. Встановити, що в 2018 році:
1) зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, проводитиметься з 22 травня до 14 липня;
2) кожен зареєстрований учасник зовнішнього незалежного оцінювання має право скласти тести не більш як із чотирьох навчальних предметів із Переліку;
3) для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з англійської, іспанської, німецької, французької мов використовуються завдання сертифікаційних робіт (предметні тести) двох рівнів складності: рівня В1 та рівня В2;
4) результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох навчальних предметів зараховуються як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2018 року:
українська мова і література (українська мова);
математика або історія України (період ХХ - початок ХХІ століття);
один з навчальних предметів, зазначених у пунктах 2-11 Переліку (за вибором випускника);
5) випускники старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2018 року, які бажають зарахувати результат зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови як оцінку за державну підсумкову атестацію та вивчали цю іноземну мову на профільному рівні, мають складати відповідний предметний тест рівня В2;
6) результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури (українська мова) зараховуються як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для учнів (слухачів, студентів) професійно-технічних, вищих навчальних закладів, які в 2018 році здобудуть повну загальну середню освіту.
3. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю.Г.) подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Хобзея П.К.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України 31.07.2017 № 1103
|
ПЕРЕЛІК
навчальних предметів, із яких у 2018 році проводиться зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти
1. Українська мова і література.
2. Історія України.
3. Математика.
4. Біологія.
5. Географія.
6. Фізика.
7. Хімія.
8. Англійська мова.
9. Іспанська мова.
10. Німецька мова.
11. Французька мова.
Директор департаменту вищої освіти
|
О. Шаров
|
Директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти
|
Ю. Кононенко
|